BACK TO SCHOOL!

GODMORGON!
 

Har inte vart så bra uppdatering men det är för det är så tråkigt att blogga från mobilen hela tiden. Nu ska jag skynda mig till skolan och sen blir det träning, vi har fått en ny coach och han är jätte bra :) 


HELLU! Tänkte bara tipsa om min nya grymma tävling där du kan vinna din en valfri produkt från Allice.se! :D Det är busenkelt att vara med så hoppas du vill kika in! :)
http://adaras.se/2012/november/tavling-vinn-en-valfri-vara-fran-allicese.html#comment

2012-11-06 | 22:00:22

Så himla fin <3

2012-11-07 | 22:08:50

Nu har min julkalender kickat igång, kommer upp tävlingar varje dag med undantag 2 dagar då ni får grymma rabatter. Kolla gärna in och i nästan alla tävlingar är reglerna antingen "skriv en kommentar att du är med och gilla dom på facebook" eller "skriv en kommentar att du är med". In och kika vettja! ;)

Superduper enkla regler, och kom gärna med förslag på någon tävling du skulle vela ha. Ha en superfin jul, puss och kram / http://byyemelie.blogg.se/

2012-12-01 | 09:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback