Felicia här!

Hej! Vad roligt att du har hittat hit till min tredje blogg, denna tänker jag stanna på för alltid....kanske.

Namn: Felicia (Felwan)
Ålder: 13år
Födelse: 1998 21 Juli
Bor: Göteborg, i Askim i en lägenhet och i Ale i ett hus!
Familj: Mamma Kristina, pappa Jerry, Storasyster Maria, storasyster Helena och katt Fläckis
Favorit mat: Taco, pannkakor och GLASS!!!
Favorit film: Twilgiht filmerna
Favorit serie: Scrubs
Favorit bok: Twilight böcker
Favoritämne: Träslöjd
Favorit artist: Ulrik Munther
Favorit färg: Cerise rosa, turkos
Intressen: Spela basket, vara med kompisar, fota, shoppa och såklart blogga!
På min blogg kommer du få läsa om, min vardag, mode, tips, basket, att förstärka sitt självförtroende och mycket mer:P
Vill du veta något mer så är det bara att kommentera och fråga:D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback