VARBERG MARKETET, NEW IN

HEYHEHEEEY!

Ledsen för att jag bloggat så lite, men jag har inte haft tid. I torsdags var vi på Liseberg med klassen, och i fredags åkte jag och mamma till Maria och sedan gick jag, mamma och pappa på cirkus:) Det var jätte kul.
Igår åkte vi tidigt till Varberg och började med att gå på marknaden och shoppa loss. Jag fick 4 saker och köpte en, sedan åkte vi till momo och mofa som har sin sommar villavagn i varberg. Det var mysigt:D Nu ska jag och pappa ut och springa och sedan ska vi till Maria för hon fyllde år i torsdags. Här kommer allt jag fick igår:D
Det bästa med kläningen är att man kan snurra med den och så flyger den ;P
Bikinin fick jag tidigare i veckan!


2012-06-10 | 12:36:37

Precis, fina saker :)

2012-06-10 | 12:36:50

Snyggt! ;)

2012-06-10 | 13:15:05

Hoppas helgen har varit bra! :)

Kramar

2012-06-10 | 14:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback