CHRISTMAS FEELING!

HEJ!
 

Har inte hunnit blogga på länge tyvärr men jag ska berätta om min helg ;)
Fredag: Vår klass fixade ett disco för dom som går i 4:an till 8:an så jag var där och dansa typ!
Lördag: Först gjorde jag och mamma knäck och fixade lite för julen. Sen tittade jag när mitt lag spelade match (Är förkyld så fick inte va med) När vi kom hem gjorde jag marsipan figurer och Mozartkulor!
Söndag: Kl.10 var jag i kyrkan på gudstjänst (ska gå på 12 gudstjänster innan jag konfimerar mig) Efter det skulle jag spela match men mådde jätte dåligt efter det så jag vilade lite innan jag var tvungen att städa, för vi hade mini jul med Maria, Gergö, Helena och Daniel. Jätte mysigt.
Nu ska jag snart på träningen så hörs!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback