ONÖDIG FAKTA OM MIG

Ålder: fjortis (14)

Ursprung: GBG!
 
Nämn något som gjorde dig glad igår: Min kompis IDA!
 
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov GÖTT KÖTT!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt i soffan och kollade på www.2win.se

Det sista du sa högt: "Den kommer dö!!
 
Det senaste någon sa till dig: ”Vad kommer dö?"
 
Vad har du druckit idag: Vatten, looka, Kaffe latte och mjölk

Vad var det senaste du åt: Bakpotatis, kött och sallad
 
Vad var det senaste du köpte: Vet inte vad "jag" köpte men mamma och pappa köpte en säng till mig :D
 
Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit
 
Vad är det för väder hos dig nu: Kallt minus grader :(
 
Godaste glassmaken: Chili peppar lakrits 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Japp ♥


Sover du tungt: För det mesta men ibland vaknar jag av minsta lilla :O

Drömmer du mardrömmar: Nja ibland men inte ofta :)

 

Trivs du med ditt jobb: Är skola ett jobb? Isf nepp!
 
Favoritklädsel: Oj vet inte! Tights/shorts och en stor mysig tröja!
 
Vad ser du om du tittar till höger: Min säng!
 
Vad gör dig glad just nu: Att vi kanske ska titta på "LOL" snart :D

Vad ska du göra härnäst: Övertala mamma och pappa att vi ska se på "LOL"
 
Höger eller vänsterhänt: Höger!
 
Humör just nu: Vet inte, allt gör mig glad!
 
Hur många kuddar sover du med: Dos!
 
Morgon eller nattmänniska: Nattimänniska!

Vad är viktigast för dig: Vänner och familjen ♥
 
Är du kittlig: JAA, fråga vem som helst ;)

Snarkar du: Nae tror inte det
 
Stjärntecken: Kräftan

Stökigt eller välstädat: Vet inte det får inte vara för städat men inte för stökigt heler :/


=)

2012-10-27 | 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback