SUMMER HERE I COME

HEJSAN HOPPSAN!

Ledsen för att jag inte bloggat på länge men jag har inte haft tid, när jag kom hem i måndags var det bara att sätta sig framför fotbollsmatchen och sedan sovdags.
I tisdags var hela klassen på Hovåsbadet och tävlade, mitt lag vann :D Vi slutade extra tidigt också:P Efter det var jag med Ida och sedan skulle vi på möte i kyrkan för jag ska konfirmera mig.
I onsdags tittade vi på "BLOOD DIAMOND" med klassen och åt popcorn+godis, och så slutade vi 12. Då åkte jag, Lisa och Victoria hem till Frida och efter det var det basket. Idag var det skolavslutning och vi i kören sjöng för högstadiet, sedan fick vi glass (eller tårta men jag tålde inte den) sedan fick vi diplom:)
Nu ska jag hitta på något och så blir det sista basketträningen för terminen sedan:(



Härligt !

2012-06-14 | 17:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback