5 DAGAR HOS FARMOR!

 YUUHU!
 

Nu är jag hemma jag har varit hos farmor i 5 dagar och har inte haft tid att blogga men det har kommit upp några tidsinställda:D 
Detta har vi gjort
Söndag: Åt gott och mös framför tvn
Måndag: Åkte runt lite och hälsade på min kusin Emma, min kusin Jesper var också där med sin dotter Nellie!
Tisdag: Gick lite i stan och åkte till min farbror där vi åt och badade i deras pool, min kusin Peter var där också:D
Onsdag: Gick på stan och åt på "Burger and co" sedan åkte vi till min farbror igen badade och åt pizza!
Torsdag: Mös framför tvn och åt våfflor!
Jag har köpt ett linne och ett skärp, jag fick också ett par skor, en väska och en kofta av Emma!
Här kommer bilder!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback